diumenge, 19 de febrer del 2017

LES MEVES ESCOMBRARIES.


Què és la poesia sinó articular paraula,
metàfores i adjectius.
És expressar un sentiment,
però si no són veritables, no valen gens.
Són simples idees sobre un paper perdut.
Poesia, les meves escombraries pels altres.
És tant bonica com innecessària,
perquè a pocs els importa si em sentia trista
o plorava per l'absència de ser volguda.
Tot és passat i el passat és porqueria.

És en va l'espera, quan diuen:
"ho llegiré després", tots ho repeteixen.
Tot queda en el buit, tot és en va,
perquè de les meves mans a les seves,
i de les seves a les escombraries.
La meva poesia oblidada com s'oblida
quan vas començar a caminar.

Tard em vaig adonar que ningú llegia les meves escombraries.
Que els somriures només em mostraven simpatia per pena,
i no perquè els agradava el que els donava.
Esperaven al fet que n'anés, per riure's a la meva esquena.

Vas ser el malson més horrible,
solament és un mal somni.

Trobés millors il·lusions per al meu futur,
perquè era real que ningú volia
els meus versos ni la meva poesia.
Per a ells solament era escombraries

escrit l'any 1997

10 comentaris:

  1. Paso a desearte un feliz domingo.Besicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por pasar de nuevo por aqui ya tu casa tu blog.
      Besos

      Elimina
  2. Hola Anna, que millor compren la poesia, has de ser tu mateixa, les coses de la vida es fan per complaure als dames, però sobre tot per complaure't a un mateig..
    Un abraçada..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies guapo per els teus comentaris son de molta ajuda.
      Petons

      Elimina
  3. Que habra sucedido en ese 1997 para que tus palabras volcadas en poesia nos dijeran esas cosas
    Bueno es cierto que muchos no leen lo que se escribe pero no tiene que se por eso solo la poesia
    Agradezco tus palabras y ya di con la tecla abro arriba del blog y me traduce
    Gracias
    Y
    no son basuras tus sentires que vuelcas con tanto amor
    Un abrazo y buena semana
    Cariños

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias guapa por tu fidelidad.
      Gracias por ser tan costante y pasar tu tiempo con mi blog

      Elimina
  4. Del 1997 ençà, crec que les teves porqueries deuen haber millorat molt :)
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola gracies per tornar per aqui tu pots jutjar si son millors.
      Petons

      Elimina
  5. A poesia que fala da vida nunca é lixo...
    Uma boa semana.
    Beijos.

    ResponElimina